Biztos, hogy ez a legjobb üzletpolitika? – fakadt ki közösségi oldalán Kánya Kata, akit egy fővárosi üzletben igen kellemetlen helyzetbe hoztak szerinte. Ti mit gondoltok, igaza van?
“Február közepén kisebb vagyont hagytam ennek az üzletláncnak a Nyugati pályaudvar melletti boltjában. Sok minden kellett, mert hosszabb külföldi útra indultam. A vásárlás után kaptam egy 2 X 40% -os engedményre jogosító kupont. Ma reggel elmentem, hogy pótoljam az elfogyott termékeket, odaadtam a kupont, mire az eladó hölgy annyit mondott: tegnap lejárt” – kezdi sorait a műsorvezető.
“Próbáltam viccesen felfogni a dolgot, mondtam, tegnap éjjel érkeztem, látja, az első utam ide vezetett, csak 12 órát késtem, és végül is ez nem egy bíroság, ahová érkeztetni kell lepecsételve az iratot, annyit vásároltam már itt. A hölgy annyit válszolt: mondtam, hogy lejárt!” – írta Kánya Kata, aki ezek után hivatalosan is panaszt tett, de ezek után is hasonló választ kapott, hiszen az üzlet világosan megírta, az akció határideje lejárt, amikor Kánya Kata az üzletben járt.
Te vásárolnál ezek után az Yves Rochernél?T. Vevőszolgálat!Hosszú évek óta elkötelezett és elégedett vásárlójuk…
Közzétette: Kánya Kata – 2018. március 13.
Mit gondoltok, jogos a felháborodás?
Hiszen még ha csak 12 órát is késett, de a leírásban világosan szerepelt, meddig tart az akció, így mi egy picit óvatosan bánnánk a kérdéssel... És nekünk is eszünkbe jutott, ahogyan egy kommentelő is jelezte neki: a pénztárgép nem tudja leolvasni a lejárt kupon kódját, így az eladó nem tud kedvezményt adni.
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: