Ismét kiakadt a megmondóember.
Puzsér Róbert minden celebről gátlástalanul leírja véleményét.
Azután is így tett, miután ByeAlex és Majka – az NKA támogatásával – sokak szerint vállalhatatlan dalt, és hozzá videoklipet jelentetett meg.
A felháborodott kommentelők leginkább azon akadtak ki, hogy az alpári dal klipjére állami támogatást is kapott Alex és Majka.
Puzsér először október 9-i bejegyzésében írt az U,u,u című dal videoklipjéről és a dalről is. Ebben a Rimbiózis nevű formációt említi pozitív példaként, melynek “tagjai hobbiművészek, akik megélhetésük fedezetét polgári állásaikban, mindennapos munkával termelik ki.”
“Egy kicsit is normális világban a Rímbiózis tagjai volnának az ünnepelt előadók, míg ByeAlex legfeljebb egy garázszenekar szövegírója lenne, Majka meg a McDonald’sban mosna fel, és az lenne a hét csúcspontja, amikor megveszi a Playboyt. Csakhogy a Nemzeti Kulturális Alap szoros szövetségben a hazai közízléssel másként döntött erről – a magyar elit és társadalom nemcsak az identitását meg a történelmét, de a kultúráját is nap mint nap elkártyázza.”
– írja.
Most pedig újabb írást posztolt.
Puzsér azt írja:
“ByeAlex, a macsó szexgép folytatja azt a picsáskodó hisztit, ami saját szemelyiség híján lassan egyetlen védjegye. ByeAlex tegnap még a Nietzsche összessel pózolt, ma már azzal érvel, hogy „szexuál vagy, pörögj még rajtam, nem vagyok kétperces, múltkor fél napig bírtam“. ByeAlex kőkemény férfi, ha Majkával spanban dugja a nőket, még keményebb, ha a szalonban új tetkót varrat, amint azonban kamera kerül a közelébe, már csak annyi biztos, hogy nála még Majkáné Dundika is karakteresebb és maszkulinabb személyiség.
Alex barátunk így vág vissza a Nemzeti Kulturális Alaptól a hármas b@szás propagálására folyósított pénz kapcsán: „Az NKA nem közpénz. Hanem a MI jogdíjainkból adódik össze. Köszi a figyelmet.”
Puzsér így folytatja:
“Nos, Alex hazudik. Az NKA egy közintézmény, amit az Országgyűlés hozott létre. Ez a pénz minden előadót megillet – például a Rímbíózist is –, csakhogy nem minden előadó kap belőle. A helyzet annyival rosszabb, mintha az NKA-támogatás pusztán közpénz volna, hogy az olyan közpénz, amit Majka és ByeAlex a pályatársaik elől nyúltak le, miközben valódi zenészeknek és dalszerzőknek ez kib@szott nagy pénz, míg a TV2 és az RTL celebjeinek mindössze pár fillér. Ha ByeAlexről venné a példát, Mészáros Lőrinc azzal érvelne, hogy senkinek semmi köze ahhoz, mennyi pénzt vesz ki az államháztartásból, hiszen azt a pénzt ő meg a többi vállalkozó fizették be. Magyarországon mindenkinek jogdíjat kell fizetnie az üres CD-k, DVD-k, pendrive-ok, memóriakártyák és merevlemezek után. Alexnek ugyan mi köze ehhez a pénzhez – már azon kívül, hogy megkapja, és nyilvánosan elégeti? Alex hazudik: ez egy állami sarc, amit egy állami intézmény oszt el, és igenis közünk van ahhoz, hogy kik között, és mire. Ez esetben arra, hogy „jól csinálod, tetszik, szép a hasad, szexi”. Alávalóan primitív, és még csak nem is rímel – az adónkból, Alex.”
A teljes poszt itt olvasható:
A baj az, hogy van igény a bájolgó alexra, meg a majkára is.